dinsdag 7 oktober 2014

Zo Geknipt! 2




Zo Geknipt 2…

Hij is er bijna, het vervolg op ‘Zo Geknipt’…Ik ben ervan overtuigd dat veel naaisters hier reikhalzend naar uitkijken. Het beloofd een supereditie te zijn met tal van  nieuwe receptjes voor onze naaimachines…en hoe weet ik dat zo zeker, ahwel, ik mocht er al eens eentje uitproberen. En wat voor één. Toen ik de werkbeschrijving binnenkreeg moest ik eerst even slikken. Ik las de beschrijving rustig door (wat ik, echt waar, beter altijd zou doen, maar waarvoor ik soms te ongeduldig ben) en haalde alles in huis om aan de slag te kunnen gaan. Er zat een beetje vanalles in, werken met Toile Ciree, ritsen, paspel, drukknopen, tassenband, enz enz…

Gezien ik maar een kleine week de tijd had mocht ik niet te lang treuzelen. Er werden geen plannen gemaakt voor het weekend, en na de was en de plas op zondag ging ik aan de slag. Mijn vrees was compleet ongegrond. Alles staat echt duidelijk beschreven, mooie stap voor staps, met het nodige fotomateriaal on the side. Eigenlijk zoals we reeds van de vorige editie gewoon zijn.

Ik was verwonderd hoe snel ik vooruit ging. Ik dacht dat ik nooit de deadline zou halen, maar niets was minder waar. Op zondagavond stond er al een vergevorderd projectje voor mijn neus. De maandagavond werkte ik het zaakje mooi af om op dinsdag mijn feedback te kunnen geven.

Dames, het was voor mij een beetje een uitdaging, dat geef ik grif toe, maar ik ben superblij met het resultaat.

Zie hier, mijn minitripper! 




42 opmerkingen:

  1. oh wauw, die is mooi! En prachtige stofjes hebben je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Kijk inderdaad reikhalzend uit naar het boek en na het zien van jouw projectje nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik de andere testjes bekijk..amai, er zijn héél wat leuke receptjes die ik zeker wil uitproberen!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. thx! was een uitdaging, maar een héél toffe!

      Verwijderen
  4. Wow supermooi ! Ik kijk inderdaad uit naar het boek !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. check hun facebook pagina! Daar worden de volgende dagen alle testers en hun projectjes op te staan. Echt de moeite :-)

      Verwijderen
  5. Oh deze is ook zeer leuk! En tof gecombineerd met dat petit panneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo tof! Hoe meer testresultaten ik zie, hoe meer ik denk dat ik dat boek toch zal moeten hebben, al heb ik nu al totaal geen gebrek aan projectjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Projectjes zijn als schoenen, je hebt er nooit genoeg, laat staan te veel van :-)

      Verwijderen
  7. Amai, inderdaad een uitdaging, maar het resultaat ziet er prachtig uit! Deze staat ook op mijn to-do verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik raak er hoe langer hoe meer van overtuigd dat ik naar de winkel ren zodra dat boek er ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb de mijne al gereserveerd, er staan echt veel leuke dingen in

      Verwijderen
  9. Heel mooi en supertof dat dit ook in het boek zit! Is het groot genoeg als logeerkoffertje voor een 3,5 jarige kleuter die al eens bij de grootouders blijft slapen? :-) Was al langer van plan om eentje te maken (je ziet ze vaak op internet passeren), maar ik wilde eigenlijk nu wel wachten op hun boek, met die goede uitleg + foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het koffertje is ideaal van formaat voor een pyama, tandenborstel, knuffel en verse kleertjes! Voor ons ideaal :-)

      Verwijderen
  10. Oh, deze is leuk! Ik kan maar beter een Zo Geknipt!2 naaiplanning opstellen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er bestaat een sew along hé...die maken maandelijks een projectje uit het boek: http://zogekniptsewalong.blogspot.be/

      Verwijderen
  11. superleuk! voor dat recept alleen al ga ik het boek kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi maar hoe blijft die voering op zijn plaats ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan het me goed voorstellen, dat geslik van je :).
    Maar wat een resultaat! Hier zit een grote fan - ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jouw jurkje vond ik ook heel mooi. Ik heb jammer genoeg geen dochtertje maar wel een nichtje! ;-)

      Verwijderen
  14. Een hele mooie uitdaging!! Geweldig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en idem voor jouw zakje, die ga ik ook zeker maken

      Verwijderen
  15. TOF hoe meer ik die mooie dingen zie hoe meer ik naar dat boek verlang

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowie !! Wat een supertof valiesje ! Knap gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij komt er een invasie van leuke dingen uit Zo geknipt 2 binnenkort op alle blogs als ik dit weer zie verschijnen!Leuk gedaan en zo zwijgen lijkt me heel moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love it, en hoe mooi met die geweldige stof keuze...
    Ga deze ook zeker maken als ik het boek heb!

    Fijne zondag ;)

    BeantwoordenVerwijderen