woensdag 8 februari 2017

Baby Cactussen

Van tijd tot tijd bedenk ik me hoe jammer ik het eigenlijk vind dat ik nog niet zo'n een fervente naaister was toen mijn kinderen werden geboren. (Ik zat toen wel al eens achter een machientje, maar meer dan een kussensloop of ritstasje kwam er niet uit).
Als ik soms zie welke supertoffe kleertjes allemaal worden gemaakt door naaiende mama's...het is om jaloers op te worden.
Mijn drie zonen zijn schatten van kinderen maar, die grote jongens, die hebben het niet zo op kruipakjes..
Ik heb een stiefzoon die fan is van mijn werk, maar die is net 12 geworden, dus het koddige moet ik niet meer maken voor hem. De oudste zoon is 13, en net zoals zijn leeftijdsgenoten is hij in zijn hoofd al 16... zelfgemaakte kledij is not done.
De kleinste kotkedei is 6. Daar heb ik nog wel wat te zeggen, toch op gebied van kleding ...

Maar goed, babyspullen, ik mag ze enkel nog af en toe eens maken. En dat doe ik met veel plezier. 

Het is dan ook altijd zo een koddig resultaat. Ook ik kon niet weerstaan aan de cactusfever. Zwart en mint..het is wel een match vind ik.


Tricot: Arteveldestoffen - boordstof: De Stoffenkamer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten